Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

21e Music Award Maastricht 2023 - Vocal

22 April 2023, 19:30
 

NL

Afkomstig uit alle windstreken van de wereld, hebben jonge musici voor een studie aan Conservatorium Maastricht gekozen. Na voorselecties dingen vier kandidaten mee met de Music Award Maastricht. Deze award kent een vast terugkerende cyclus van piano, viool en zang. Dit jaar staat in het teken van zang. Nieuw dit jaar is dat er een thema centraal staat. Deze avond staat in het teken van het thema Italië.
Aan deze Award is een bedrag verbonden van € 5000 te besteden aan muzikale en artistieke ontwikkeling. De Music Award Maastricht wordt georganiseerd door Rotaryclub Maastricht en Conservatorium Maastricht.
Een deskundige jury beoordeelt de kandidaten op hun artistieke impressie, technische niveau en uitstraling.
Het publiek bepaalt wie de publieksprijs ter waarde van € 1.000 wint.
De avond wordt gepresenteerd door Peter Lusse (acteur en spreker).

Bestel nu je tickets

EN
From all over the world, young musicians have chosen to study at Conservatorium Maastricht. After pre-selections, four candidates compete for the Music Award Maastricht.
This award has a fixed cycle of piano, violin and vocal. This year is all about vocal. What is new this year is that there is a central theme. This evening's theme is Italy.
Attached to this Award is an amount of € 5000 to spend on musical and artistic development.
The Music Award Maastricht is organised b
y Rotaryclub Maastricht and Conservatorium Maastricht.
An expert jury judges the candidates on their artistic impression, technical level and charisma.
The audience will decide who wins the audience prize worth €1,000.
The evenin
g will be presented by Peter Lusse (actor and speaker).

Order your tickets now
 

De kandidaten

Neele Jacobsen

Programma:
• H. Wolf (1860 – 1903) - “Auch kleine Dinge können uns entzücken“ uit Italienisches Liederbuch I (1890/91)  
• E. Kálmán (1882 – 1953) - “Heia, in den Bergen ist mein Heimatland” uit Die Csárdásfürstin (1915)  
• J. Massenet (1842 – 1912) - “Allons! il le faut... Adieu, notre petite table“ uit Manon (1884) 
• G. Puccini (1858 – 1924) - “O mio babbino caro“ uit Gianni Schicchi (1918) 

NL 
Neele Jacobsen is geïnteresseerd in het verfijnen van klassieke zang en het integreren van traditionele concepten en kunstvormen met hedendaagse ontwikkelingen. Al op jonge leeftijd ontdekte ze haar liefde voor opera en liedvertolking. Toen ze haar studie aan Conservatorium Maastricht begon, groeide haar verlangen naar impactvolle optredens. Tijdens haar studie heeft ze ervaring opgedaan in diverse operaproducties bij Opera Zuid in Nederland en Theater Hagen in Duitsland.

EN 
Neele Jacobsen is interested in refining classical singing as well as incorporating traditional concepts and art forms with contemporary developments. At an early age she discovered her love for opera and Lied interpretation. As she started her studies at Conservatorium Maastricht, her longing for impactful performances grew. During her studies, she has gained experience in various opera productions with Opera Zuid, The Netherlands, and Theater Hagen, Germany.  

Adèle Sterck Filion

Programma
• G. Rossini (1792 – 1868) - “Cruda sorte! ...Già so per pratica” uit L’italiana in Algeri (1813) 
• G. F. Händel (1685 – 1759) - ”Svegliatevi nel core” uit Giulio Cesare in Egitto, HWV 17 (1724) 
• K. Weil (1900 – 1950) - “Je ne t’aime pas” (1934)

NL 
Adèle Sterck Filion is een Belgisch-Canadese mezzosopraan woonachtig in Maastricht. Ze heeft niet alleen een grote interesse in opera- en oratoriumrepertoire, maar werkt ook regelmatig samen met hedendaagse componisten om nieuwe stukken te creëren. Momenteel studeert ze bij mezzosopraan Yvonne Schiffelers aan Conservatorium Maastricht. Naast deelname aan diverse solo- en ensembleprojecten met Theater Aachen en Opera Zuid, vertolkt ze binnenkort de solo Altpartij in Petite Messe Solennelle van Rossini.

EN 
Adèle Sterck Filion is a Belgian-Canadian mezzo-soprano based in Maastricht. Not only does she have a great interest in opera and oratorio repertoire, she also works frequently with contemporary composers to develop new pieces. She is currently studying with mezzosoprano Yvonne Schiffelers at Conservatorium Maastricht. Alongside her participation in various solo and ensemble projects with Theater Aachen and Opera Zuid, she will soon perform the solo Alto part in Petite Messe Solennelle by Rossini. 
 

Stina Åkerberg

Programma
• G. Verdi (1813 – 1901) 

  • “Lo Spazzacamino”, No 4 uit Sei Romanze (1845) 
  • "La seduzione” Romanza (1839)
  •  “Non t’accostare all’urna”, No 1 uit Sei Romanze (1838) 

• G. Rossini (1792 – 1868) - “Una voce 
poco fa” uit “Barbiere di Siviglia”, (1816)
 

NL 
Stina Åkerberg, is een jonge Zweedse zangeres met een donker timbre en een grote tessituur. Haar repertoire bestaat uit zowel mezzo- als sopraanstukken en momenteel wordt zij aangeduid als zwischenfach zangeres. 
Stina heeft het afgelopen seizoen, naast haar studie, opgetreden in verschillende concerten in Maastricht en Stockholm. Zij vertolkte solopartijen in werken zoals Pergolesi's Stabat Mater, Vivaldi's Gloria en A Ceremony of Carols van Britten.  
Haar operadebuut vond plaats in de zomer van 2021, ze werd uitgenodigd om Lola te zingen in Mascagni's Cavalleria Rusticana, geproduceerd door Opera op het Hogeland in Nederland. Het jaar daarop werd ze opnieuw uitgenodigd om dezelfde rol te vertolken met dezelfde crew. Stina heeft deelgenomen aan het operakoor van verschillende opera's, waaronder Un Ballo in Maschera van Verdi en Orpheus van Telemann. 
Stina heeft meerdere beurzen uit Zweden ontvangen voor haar muziekstudie. In 2022 werd zij geselecteerd als de beurshouder van Aurora Lillieros voor een jonge getalenteerde operazangeres en een jaar later, begin 2023, ontving zij de gerenommeerde opera beurs van Anders Sandrew's Foundation. 
In november 2023 wordt Stina in Nederland verwacht als mezzosoliste in La Chanson de Roland van Jeanne Demessieux samen met Studium Chorale en dirigent Hans Leenders. 
Op vijfjarige leeftijd werd Stina toegelaten tot de gerenommeerde muziekschool Lilla Akademien in Stockholm waar ze viool studeerde en in het koor zong. Op 17-jarige leeftijd begon ze met zanglessen, die haar naar de klas voor liedinterpretatie van het Vadstena College in Zweden brachten. Dit College is gespecialiseerd in de interpretatie van Duitse, Italiaanse en Scandinavische kunstliederen en de jaren die ze daar doorbracht, wakkerden haar verlangen aan om van zingen haar carrière te maken. Vandaag de dag volgt ze een Bachelor klassieke zang bij docent Axel Everaert aan het Conservatorium Maastricht. Ze zal in juli 2023 afstuderen.

EN  
Stina Åkerberg, is a young Swedish singer with a dark timbre and a big tessitura. Her repertoire consists of both mezzo and soprano pieces, and currently she is referred to as a zwischenfach singer.  
Stina has the previous season, besides her studies, appeared in several concerts in Maastricht and in Stockholm. She has performed solo parts in sacred works such as Pergolesi’s Stabat Mater, Vivaldi’s Gloria and A Ceremony of Carols by Britten. Her operatic debut happened in the summer of 2021 when she was invited to sing Lola in Mascagni’s Cavalleria Rusticana, produced by Opera op het Hogeland in the Netherlands. The year after, she was invited yet again to perform the same role with the same team. Stina has participated in the opera choir to several operas, including Un Ballo in Maschera by Verdi and Orpheus by Telemann.  
Stina has received serval scholarships from Sweden for her studies in music. In 2022, she was selected as the Scholarship holder of Aurora Lillieros for a young talented opera singer and a year later, in the beginning of 2023 she received the renowned opera scholarship from Anders Sandrew’s Foundation. 
In November 2023 Stina is expected to do a tour in the Netherlands as the mezzo soloist in La Chanson de Roland by Jeanne Demessieux together with Studium Chorale and conductor Hans Leenders.  
At the age of five, Stina was accepted into the renowned music school Lilla Akademien in Stockholm, where she studied violin and sang in the choir. She started taking singing lessons at the age of 17, which led her to the Lied interpretation class of Vadstena College in Sweden. Vadstena College specializes in the interpretation of German, Italian and Scandinavian art songs, and the years spent there sparked her desire to pursue singing as a career. Today, she is studying her Bachelor of classical singing with Professor Axel Everaert at Conservatorium Maastricht. She will graduate in July 2023. 

Nima Pournaghshband

Programma
• Henry Purcell (1659 – 1695) - “The cold song” uit King Arthur, o The British Worthy, Z. 628 (1691)
• G. F. Händel (1685 – 1759) - “Ombra mai fu” uit Serse, HWV 40 (1738)  
• G. Rossini (1774 – 1855) - “Di tanti palpiti” uit Tancredi (1813)  
• Nima Pournaghshband - “Spaghetti” (2023)

NL 
Nima Pournaghshband is een Iraanse contra-tenor, componist en koordirigent en studeert momenteel een dubbele bachelor klassieke zang bij Yvonne Schiffelers en koordirectie bij Hans Leenders aan Conservatorium Maastricht. Hij bestudeert een klassiek repertoire in verschillende stijlen en talen. In 2019 werd hij als tenor toegelaten tot het Conservatorium en in zijn tweede jaar ontdekte hij zijn contra-tenorstem, waar hij zich sindsdien op richt. Zijn solorepertoire omvat verschillende werken van componisten zoals H. Purcell, J.S. Bach, A. Vivaldi, enz. tot latere werken zoals I. Stravinsky en M. Tippet. Hij nam deel aan vele professionele projecten zoals Stabat Mater van G. B. Pergolesi als altsolist onder leiding van Hans Leenders, en aan Conservatorium Opera-projecten zoals Les Contes d'Hoffmann als bariton met Luther, Crespel en Schlemil, of in Dido en Aeneas als Countertenor die de Spirit speelt. In augustus 2023 zingt hij solo in Carmina Burana van C. Orff. 
Naast solist zong hij mee in veel verschillende projecten met hoogwaardige kamer- en operakoorensembles zoals Studium Chorale en Theater Aachen in de sectie Bariton/Alt, en zal hij samenwerken met Opera Zuid voor het komende Opera Project “Orphée aux Enfers” van J. Offenbach in mei en juni 2023. 
Naast al het genoemde, componeert hij muziek voor solozang, koor, orkest en kamermuziek. In juni 2023 zingt hij zijn compositie “Khane Chaharom” gespeeld door blazersensemble “Zuiderwind” met het libretto van Ferdowsi, een Iraanse dichter.

EN 
Nima Pournaghshband is an Iranian countertenor, composer, and choir conductor currently studying a double Bachelor's degree in classical singing with Yvonne Schiffelers, and choir conducting with Hans Leenders at Conservatorium Maastricht. He has been studying the classical repertoire in various styles and languages. He was admitted to the Conservatorium in 2019 as a tenor, and it was in his second year that he discovered his countertenor voice, upon which he has been focusing since then. His solo repertoire includes various works ranging from composers such as H. Purcell, J. S. Bach, A. Vivaldi, etc. to later ones such as I. Stravinsky, and M. Tippet. He has participated in many professional projects, such as Stabat Mater by G. B. Pergolesi as the alto soloist conducted by Hans Leenders; and in opera projects at Conservatorium Maastricht such as Les Contes d’Hoffmann as a baritone playing Luther, Crespel, and Schlemil, or in Dido and Aeneas as a countertenor playing the Spirit. He will be singing solo in Carmina Burana by C. Orff in August 2023. 
Besides being a soloist, he has worked in many different projects with high-standard chamber and opera choir ensembles such as Studium Chorale, and Theater Aachen in the Baritone/Alto section. He will be working with Opera Zuid for the upcoming Opera Project “Orphée aux Enfers” by J. Offenbach in May and June 2023.  
Alongside his singing career, he has been composing music for solo voice, choir, orchestra, and chamber music. He will be singing his composition “Khane Chaharom” played by the wind ensemble “Zuiderwind” in June 2023 with the libretto from Ferdowsi, an Iranian poet. 

De pianiste

Anastasia Goldberg

NL
Anastasia Goldberg speelde met gerenommeerde dirigenten als Mikhail Jurowski, Stefan Vladar, Michel Tabachnik, Anton Grishanin en vele anderen. Ze werkte mee aan de wereldpremière van M. Tabachniks Pianoconcert (2007) en de wereldpremière van Beethovens Pianoconcert in F (Beethoven Festival 2010). Er zijn al verschillende cd-opnamen gemaakt en de in eigen huis uitgebrachte productie (Goldberg Productions) met werken van Mozart en Beethoven werd door de pers lovend ontvangen (beste klassieke cd van 2010, samen met cd’s van Concertgebouw Orchstra en Bayerische Rundfunk Orchestra) en door het Belgische radiostation KLARA als “CD van de dag nagesynchroniseerd! (september 2010). Anastasia is docent aan Conservatorium Maastricht. Anastasia treedt regelmatig op als solist voor verschillende podia in Nederland, België, Frankrijk, Duitsland en Rusland. Ze wordt jaarlijks uitgenodigd op de verschillende festivals in Frankrijk, Rusland en Nederland als performer, jurylid en ook als pianodocente.

EN
3 years later was her successful début performance Haydn piano concerto in D with the Chamber Orchestra of Special Music School(Ekaterinburg). She graduated from the Ural State Conservatorium in Ekaterinburg and completed her Master degree by Naum Grubert at the Royal Conservatoire in The Hague (NL).
In 2000 Anastasia became a winner ofInternational Piano Competition in San Sebastian, Spain, where she played after that a few solo recitals and was invited to join the jury of the same competition in 2009.
Anastasia Goldberg has playedwith renowned conductors such as Mikhail Jurowski, Stefan Vladar, Michel Tabachnik, Anton Grishanin and many others. She contributed to the world premiere of M. Tabachnik's Piano Concerto (2007) and the world premiere of Beethoven's Piano Concerto in F (Beethoven Festival 2010). Several CD recordings have already been completed and the final production, released in-house (Goldberg Productions), with works by Mozart and Beethoven, was highly praised by the press (best classic CD of 2010, together with CD’s by Concertgebouw Orchstra and Bayerische Rundfunk Orchestra) and by the Belgian radio station KLARA as "CD of the day dubbed! (September 2010). Anastasia is also a piano professor at the Prince Claus Conservatoire in Groningen (NL).
Anastasia performs frequently for different venues in The Netherlands, France, Germany and Russia. She is annual invited to the different festivals in France, Russia and Holland as performer, member of jury and also as piano teacher.

De presentator

Peter Lusse

NL
Peter Lusse wordt opgeleid aan de Academie voor Kleinkunst in Amsterdam, en studeert later ook Klassieke Zang bij diverse leermeesters. In de eerste jaren van zijn carrière wordt hij vooral bekend als hoofdrolspeler in veelbekeken comedy’s als Vrienden voor het leven, Schiet mij maar Lek, Mag het ietsje meer zijn en Nieuwe buren. Hij presenteert verder diverse televisieprogramma’s, waaronder de quiz Brainstorm, programma’s voor kinderen en de sketchshow Lekker lang Lusse. In het theater is Peter Lusse te zien in verscheidene cabaretvoorstellingen en speelt hij in blijspelen, zoals ‘Het zakkendiner’ en ‘The odd couple’. Verder schittert hij in een aantal musicals, waaronder Fien, Doornroosje, Rembrandt en Chicago. Ook als schrijver heeft Lusse inmiddels zijn sporen verdiend: uit zijn pen vloeiden talloze liedteksten, sketches, conférences, comedy’s en columns. Als zanger is hij thuis in verschillende genres, hoewel de nadruk ligt op cabaret en klassiek (oratorium en opera).

EN
Peter Lusse was educated at the Academie voor Kleinkunst in Amsterdam, and later studied Classical Singing with various teachers. In the first years of his career, he became best known as the main actor in popular comedy shows such as Vrienden voor het leven, Schiet mij maar Lek, Mag het ietsje meer zijn and Nieuwe buren He also presents various television programmes, including the quiz Brainstorm, programmes for children and the sketch show Lekker lang Lusse. In theatre, Peter Lusse can be seen in several cabaret shows and plays in comedies, such as 'Het zakkendiner' and 'The odd couple'. He also stars in a number of musicals, including Fien, Sleeping Beauty, Rembrandt and Chicago. Lusse has also won his spurs as a writer: countless song lyrics, sketches, conférences, comedies and columns have flowed from his pen. As a singer, he is at home in various genres, although the emphasis is on cabaret and classical (oratorio and opera).

De jury

Stefan Rosu (vz)

Dr. Stefan Rosu heeft een grote passie voor klassieke muziek. Hij is al ruim 25 jaar werkzaam in de muziekwereld. Hij bekleedde o.a. functies bij het Schleswig Holstein Festival (artistiek directeur) en het Mozarteumorchester Salzburg (directeur). Hij speelde een belangrijke rol in de fusie van de Philharmonie Luxembourg en het Orchestre Philharmonique du Luxembourg. Sinds 2013 is hij de eerste algemeen directeur en artistiek leider (intendant) van philharmonie zuidnederland. Rosu is niet alleen bijzonder vindingrijk, maar ook een bedachtzaam man. Hij heeft een PhD in de Filosofie en was van 2013 t/m 2020 docent orkestmanagement in Frankfurt/Main. In 2014 bracht hij een boek uit over strategisch orkestmanagement. Dit is het eerste boek in zijn soort in het Duitse taalgebied.  Hij is initiator van het Maastricht Centre for the Innovation of Classical Music. Stefan Rosu is op dit moment tevens vice-voorzitter van het bestuur van de Vereniging van Nederlandse Orkesten. 

Christianne Stotijn

Mezzosopraan Christianne Stotijn (Delft) studeerde viool en zang aan het conservatorium van Amsterdam. In de loop der jaren won zij diverse belangrijke prijzen, waaronder de prestigieuze ECHO Rising Stars Award 2005/6, in 2005 de Borletti Buitoni Trust Award en in 2008 de Nederlandse Muziekprijs. Bovendien werd zij in 2007 verkozen tot BBC New Generation Artist. Christianne is een gepassioneerd vertolker van liederen. Onder begeleiding van pianisten Joseph Breinl en Julius Drake, met wie ze al jarenlang als duo samenwerkt, zong zij in de belangrijkste concertzalen ter wereld. In kamermuziekverband treedt zij regelmatig op met onder andere altviolist Antoine Tamestit, haar broer, contrabassist Rick Stotijn en het Oxalys Ensemble. De dirigent Bernard Haitink heeft een grote invloed gehad op haar muzikale loopbaan. Onder diens leiding zong zij met orkesten als Het Koninklijk Concertgebouworkest, Boston Symphony Orchestra, Chicago Symphony Orchestra en London Symphony Orchestra. Christianne zong diverse wereldpremières van hedendaagse componisten. Zo heeft Michel van der Aa de cyclus ‘Spaces of Blank’ aan haar opgedragen in 2009 samen met het Koninklijk Concertgebouworkest. Ook op de internationale operapodia was zij regelmatig te zien en te horen. Sinds 2014 leidt Christianne Stotijn de Udo Reinemann International Masterclasses te Brussel. Sinds 2021 is Christianne Stotijn als zangdocente verbonden aan de Hochschule für Musik, Würzburg. Christianne heeft tevens een Stichting opgericht, welke eigen educatieve producties verzorgd. De muziek van Christianne Stotijn werd uitgebracht op het label Onyx en sinds 2014 bij Warner Classics. Voor haar opname van liederen van Tsjaikovski, ontving zij in 2010 de BBC Music Magazine Award. Voor het label MDG nam Christianne Stotijn een werk op dat haar na aan het hart ligt: ‘Die Weise von Liebe und Tod des Cornets Christoph Rilke’ van Frank Martin. Voor deze opname werd zij onderscheiden met de ECHO Award ‘Liedeinspielung des Jahres 2008. Haar album ‚If the Owl calls again’ kreeg de Gramophone’s editor’s choice. Haar meest recente cd werd uitgebracht bij Deutsche Grammophon in 2020 met: Totentanz van Thomas Adès in samenwerking met de Boston Symphony Orchestra onder leiding van Thomas Adès.

Madeleine Landlinger 

De in België woonachtige Oostenrijkse Madeleine Landlinger is al meer dan 10 jaar verantwoordelijk voor zangersbezettingen van concertprogramma's binnen verschillende professionele muziekorganisaties.  
Sinds december 2021 is ze Hoofd Programmering en Artistieke Planning bij het Antwerp Symphony Orchestra. Daarvoor was ze artistiek directeur van de Jeunesse in Wenen, Intendant van het Wurttemberg Chamber Orchestra Heilbronn, algemeen directeur van het Cologne Chamber Orchestra en de Junge Deutsche Philharmonie in Frankfurt. 
Voordat ze 12 jaar geleden deze leidinggevende taken op zich nam, werkte ze met het Mozarteumorchester Salzburg en met Musik der Jahrhunderte in Stuttgart, waar ze concerten organiseerde van de Neuen Vocalsolisten en voor het Eclat Festival. 
Madeleine Landlinger rondde haar studie cultuurmanagement af met een Master in economie en een Master of Advanced Studies. Daarnaast is Madeleine Landlinger opgeleid tot sopraan en fluitiste in Oostenrijk.

Foto door Bjorn Frins.

Waut Koeken

Waut Koeken (1975) studeerde kunstwetenschappen aan de universiteit van Gent en filosofie aan de universiteit van Antwerpen en Leuven. Daarnaast koos hij voor de podiumkunsten en werkte onder meer als toneeltechnicus, toneelmanager, productieleider, voorstellingsleider, dramaturg, assistent-regisseur, producent en uiteindelijk regisseur.  
Hij regisseerde bij onder meer Staatstheater Nürnberg (Die Fledermaus), Staatstheater Erfurt (Die lustigen Weiber von Windsor), Wiener Staatsoper (Wagners Die Feen en Offenbachs L’île de Tulipatan), Opéra National du Rhin (Aladin, Die Enführung als dem Serail, Fledermaus, La Vie Parisienne), Opéra Théâtre Saint Etienne, Opéra de Limoges Opera-Ballet Vlaanderen (La Strada). Voor zijn productie van La Vie Parisienne bij Opéra National du Rhin (Straatsburg) werd hij door critici van Opernwelt genomineerd als Regisseur des Jahres. Bij Opera Zuid was Koeken tweemaal te gast als regisseur. In 2011 regisseerde hij Barbe-Bleue, een productie die overgenomen werd door de opera’s van Nancy, Nantes, Angers en Rennes. In 2016 regisseerde hij La Bohème, een productie die Opera Zuid in december nog speelde bij Grand Théâtre de la Ville de Luxembourg. Bij dit Grand Théâtre de la Ville de Luxembourg werkte Koeken ook als artistiek adviseur opera en productiemanager. Zijn kritisch bejubelde regie van Verdi’s Un Ballo in Maschera voor Opéra National de la Lorraine en Opera Zuid was inmiddels te beleven in Nantes, Angers, Luxemburg en Pamplona en zal volgend seizoen in Marseille uitgevoerd worden. Sinds 2017 is Waut Koeken intendant van Opera Zuid te Maastricht. Onder zijn leiding ontwikkelde Opera Zuid zich zich tot een internationale opera-speler en werd het gezelschap al twee keer tot Opera van het Jaar verkozen (A Quiet Place, 2018 en Lady in the Dark, 2022). In 2020 heeft hij de Schaunard Award 2020 toegekend gekregen voor zijn leiderschap en creativiteit in dit Coronajaar. In 2022 kreeg Opera Zuid ook de Fair Practice Award toegekend van de componistenfederatie Nieuw Geneco voor de toonaangevende inzet voor nieuwe opera-creatie. 

Foto door Bjorn Frins.

Tickets

NL
Zaterdag 22 april 2022 - start 19.30 uur, inloop en presecco vanaf 19.00 uur
Conservatorium Maastricht, Bonnefantenstraat 15 Maastricht, Willem Hijstek Zaal
Toegang €20
Overige kaarten worden op de avond zelf vanaf 18.30 uur tegen contante betaling aan de kassa van Conservatorium Maastricht verkocht.

Koop nu je tickets

EN
Saturday 22 April 2023 - Start 19.30, walk-in and presecco from 19.00 hrs
Willem Hijstek Hall
Conservatorium Maastricht
Admission €20
Other tickets will be sold on the evening itself from 18:30 at the Conservatorium Maastricht service desk.

Buy your tickets now